Gå til hovedinnhold

Konfirmantfotografering


Hvert år kommer det flotte ungdommer til  i studioet, særlig vår og høst.
Jeg simpelthen ELSKER konfirmanter.
Mange er veldig modne, har mange meninger og liker å ta bilder.

Det er spesielt fint om de har med familie
- når tok dere sist familiebilde, for eksempel?
Søskenfoto av hele flokken?

Konfirmasjonsfotografering gjør jeg både ute og innendørs, her i området er det masse fine steder for foto ute.
Det er også mulig å ta med klesskift, vi kan rekke bilder både i finstasen og hverdagsantrekk. Gjerne med noe som identifiserer modellen - en hobby eller stil.

Barna er blitt store og vokser mor og far over hodet. De fleiper med foreldrene og er selvtilliten selv.
Det er så fint å se!

Her er Linn Therese. De er tre søsken og mamma, og Kira. Den søteste hunden!
Jeg har også tatt bilder av storesøster da hun stod til konfirmasjon for noen år tilbake.

Jeg må bare si det, det er så koselig å følge familier oppgjennom. Noen allerede som babyer og hele veien, ja nå har jeg holdt på så lenge at noen av dem sikkert gifter seg snart!













Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Nydelige Pernille - KONFIRMANT

Her er Pernille! Pernille var på besøk forrige helg  - en flott, høy og nydelig jente som skal stå til konfirmasjon til helgen. Vi fikk variasjon i bildene - med utefoto og i studio - akkurat i tide før regnet kom. Her er noen av bildene:

Konfirmant Astrid

Vinterbryllup - Heidi + Jørn

Vinterbryllup er vakkert...  Hvitt som glitrer Snø som knitrer Det er vakkert Alt er vakkert Det er vinter Heidi og Jørn  ble viet i Nittedal krk 25.februar 2012  med masse glede og i nydelig februarsol.  Bildene er tatt på Dal gård like ved kirken og utenfor festlokalene deres som ligger rett ved siden av fotostudioet til Studio LK. Tusen takk til brudeparet som lot meg dele disse øyeblikkene med dem...