Gå til hovedinnhold

Barselfotografering

Visste du at jeg tilbyr barselfotografering og at det faktisk er gratis?

Det blir mildt sagt liv her inne når det kommer masse små søte babyer og mammaer som fyller studioet!
Jeg serverer kaffe og te, og barselgruppa skravler, ammer, skifter bleier, spiser litt og leker. På sommeren er det anledning til å sitte utenfor etter at fotograferingen er over.

Så tar jeg bilder av barna i tur og orden, og jeg bruker ca 20 min på hvert barn. Det er ganske vanlig at de sover på ulike tider, så jeg passer på å tilpasse litt etter hvilke barn som er mest opplagte eller som snart trenger å sove og må i vognen. Jeg har masse rekvisitter i studioet, men det er også anledning til å ta med hjemmefra.

Etter fotograferingen lager jeg webgalleri slik at de kan se og bestille fra om de liker bildene. De betaler altså kun for bildene, men fotograferingen er gratis.

Det er veldig populært, og en fin anledning til å trille tur opp hit eller møtes for lunsj.

Jeg anbefaler at barna er mellom 6-10 med gamle. Ypperlig mulighet til også å lage takkekort etter dåp eller fødsel:)


Har du en barselgruppe som vil komme på besøk?
Ta kontakt, da vel!

Hilsen Lin















Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Nydelige Pernille - KONFIRMANT

Her er Pernille! Pernille var på besøk forrige helg  - en flott, høy og nydelig jente som skal stå til konfirmasjon til helgen. Vi fikk variasjon i bildene - med utefoto og i studio - akkurat i tide før regnet kom. Her er noen av bildene:

Konfirmant Astrid

Vinterbryllup - Heidi + Jørn

Vinterbryllup er vakkert...  Hvitt som glitrer Snø som knitrer Det er vakkert Alt er vakkert Det er vinter Heidi og Jørn  ble viet i Nittedal krk 25.februar 2012  med masse glede og i nydelig februarsol.  Bildene er tatt på Dal gård like ved kirken og utenfor festlokalene deres som ligger rett ved siden av fotostudioet til Studio LK. Tusen takk til brudeparet som lot meg dele disse øyeblikkene med dem...